31 Mart 2015 Salı

Alışverişten orgazm olmak

Merhabalar,
 
Bugün kendimi alışveriş sırasında kaybettim, sadece o kadarla  da kalmış olsam! Ürünlerinin piyasaya göre ucuz ve kaliteli olduğunu bildiğim bir mağazaya girdim. Kafam hayli doluydu ve biraz da stresliydim. Vitrinde bir ayakkabı görmüştüm ve bir de baharlık bir elbiseye ihtiyacım vardı, hepsi bu... 
 
 
En son hatırladığımda departmanlar arasında elimde alışveriş sepetim dolaşıyordum. O an itibarıyla sepetimde beğendiğim ayakkabı ve bir de hoşuma giden bir elbise vardı. Tekrar kendime geldiğimde deneme kabinindeydim ve orgazm olmak üzereydim. Bu bir söz oyunu veya benzetme değil, gerçek orgazmdan bahsediyorum. Kabinde yanımda dolu bir sepet ve üzerimde yeni aldığım giysilerden biri vardı ve ben kasıklarımı öyle sıkmıştım ki, geri dönülemez noktada olduğumu fark etmemle, orgazm olmam arasında ancak bir saniye  geçti.
 
 
 

 
İnanamadım, başıma ilk kez gelen bir durumdu bu. Saate baktığımda, sepette iki parça eşya olduğunu hatırladığım anın üzerinden bir buçuk saat geçtiğini fark ettim. Sepetimde ise   on iki parça eşya vardı. Sepetimi ne zaman doldurduğumu, kabine ne zaman girdiğimi, ne kadar süredir burada olduğumu, gereksiz sesler çıkarıp çıkarmadığımı bilmiyorum. Ancak o kadar keyfim yerindeydi ki  yüzümde sinsi bir gülümsemeyle kabinden çıktım ve pişman olmadan önce hızla kasaya gidip hepsini satın aldım. Neler almamışım ki, bir çift ayakkabı, bir çanta, bir şapka, bir tayt, bir elbise, bir bluz, bir ceket, iç çamaşırı...
 
 
 
 
Şu an çok pişmanım ama sadece harcadığım paraya üzülüyorum. Aldıklarımı beğendim. Alışverişten orgazm olunabildiğini de bu yaşta öğrenmiş oldum. Yaşadığım tecrübeden gerçekten keyif almışım, bundan eminim  çünkü tekrarını yaşamak isteyebileceğimi düşünüyorum. Siz siz olun stresliyken, kafanız dağınıkken, ucuz olduğunu bildiğiniz veya indirime girmiş büyük bir mağazaya girmeden önce bir kez daha düşünün. Çok keyifli olabilir, hatta gereğinden fazla keyifli...
 
Sevgiler,
Melissa

1 yorum:

  1. Yine com mukemmel bir yazi, kaleminize saglik.
    Cskl8080

    YanıtlaSil