6 Mart 2013 Çarşamba

Japon sokak modası ve düşünceler

Merhaba,

Dün NTV haber sitesinde gördüm, aslında bilmediğimiz bir şey değildi ama tekrar görünce aklıma takıldı. Bu Japon sokak modası bizde tutmaz mı acaba? Ben dizüstü çoraplarla topuklu ayakkabıların bir arada kullanılmasını çok hoş buluyorum açıkçası. Kısa şort ya da etek, dizüstü çorap ve bootie tabir edilen botlar veya platformlu ayakkabılar. Tabi ki özellikle gençlere hitap edecek bir moda ancak kendine güvenen hanımlara da yakışabilir.
 
 
Ben açıkçası denemek niyetindeyim Hatta ayna karşısında denedim bile ve ne yalan söyleyeyim güzel oldu gibi geldi. Tek kaygım sokakta  abuk subuk yakıştırmalar yapılması. Sadece erkekler tarafından değil belki daha da çok kadınlar tarafından. geliyor bu olumsuz yorumlar.
 
Tamam, giyinirken düşünmek gerek, özellikle de hoş durmayan bir seçimden kaçınmalı insan. Ancak iddialı giyinen herkese yaftayı yapıştırmak hiç doğru değil. Benim topuklu ayakkabılara tutkum bellidir, yakıştığı sürece iddialı olmasına pek bakmam ama sadece topuklu ayakkabılarım için bile çok defalar eleştiri aldığımı bilirim.
 
Kıyafet ve aksesuar seçimi, saç rengi ve kesimi, makyaj konularında kadınların kadınlara yaptığını kimse yapmaz. Bunu bilir de pek paylaşmayız. Biz kadınlar bu konuda birbirimize karşı çok da dürüst olmayabiliyoruz. Dozunda kaldığı sürece doğamızın bir parçası deyip geçebiliriz belki ama sınırı aşamamak gerek.
 
Giyinirken bence dikkat edilmesi gereken nokta vücudunuzun beğendiğiniz kısımlarını sergilemek, iyi olmadığını düşündüğünüz kısımları ise mümkün olduğunca ortaya çıkarmamak. Üzerinizde iddialı bir parça taşıyorsanız, mutlaka geri kalan parçaları uyumlu ve sade seçmekte fayda var. Denge kurulduktan ve görüntü hoş olduktan sonra isteyen istediğini desin, boş verin bence...
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder