3 Mart 2013 Pazar

Tanışalım mı?

Merhabalar,

Kafamı toplayıp düşünebilmek ve olanlardan olacaklara doğru bir akış oluşturabilmek için buradayım. Bugün olan biteni, hayatımı, yanlış ve doğrularımı düşünmeye biraz zaman ayırayım demekle olmuyor bu işler. Bir kanepeye serilip düşünme seansı gerçekleştirmek pek mümkün değil. Gün içindeki koşuşturmacamda aklıma gelenleri toparlamak ve biraz düşünmeye konsantre olmak için bir blog'dan iyisi olamaz diye düşünüp bu işe giriştim. Açıkçası bunları birileri okur da bana bir kaç kelam eder, ben de kendi yaşadıklarımı ve düşündüklerimi başka bir gözden görebilirim diye de heveslenmiyor değilim.
 
Kendimi kısaca tanıtıp Pazartesi gününe uyanmak üzere masamın başından kalkacağım. 1977'de İstanbul'da doğmuşum. Kendimi pek bilemediğim bir kaç yılın ardından akıllı uslu ve de süslü bir hanım olarak hayatıma devam etmişim. Üniversiteden mezun olup çalışmaya başladığımdan beri ben anlamadan 13 yıl geçivermiş. Hala bekar, ebeveynleri boşanmış, normal görünürken içinde bir türlü normalize olamayan biriyim.
 
Bazı zaaflarım var. Biraz süse püse özellikle de ayakkabılara pek düşkünüm. Yemeyi içmeyi fazlaca sevmek de bir başka kusurum. Azıcık ukala, biraz çılgın, hafiften tuhaf...neyse iyiye gitmiyor bu cümlenin sonu burada keseyim. Yaratıcılığa, doğaya, sanata tutkuluyum. Hayattan ayrılırken nasıl hatırlanacağımı değil kendi hayatımı nasıl hatırladığımı daha fazla önemseyeceğim sanırım. Mutlu olmak ve mutlu etmek hayatıma anlam katan şeyler.
 
Benden bu gecelik bu kadar. Ne zaman düşünmeye ihtiyacım olursa veya üstünde durmaya değer bir şeyler yaşarsam buraya bir kayıt düşmek niyetindeyim.
 
Sevgiler, Melissa...
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Sizin blogunuzu yeni keşfettim.
    Geç keşfettiğim için öncelikle özür dilerim Melissa hanım.

    Paylaşımlarınız için kendi adıma çok teşekkür ederim.
    Emeğinize sağlık Efendim

    YanıtlaSil
  2. Hepimiz biraz anlattığın gibi değil miyiz, ne dersin?

    YanıtlaSil