6 Mart 2013 Çarşamba

Uyku... hani nerede?

İyi geceler,
 
Ben çok zor uyurum. Düşünüyorum da yatağa yattığında düşünmesi gereken neden benim? Sanki kötülükler kraliçesiyim, sanki süper gizli planlarım var, sanki büyük günahlarım var... Anlayamıyorum. Yatınca çabuk uyuyabilmek için denemediğim numara kalmadı ama olmuyor bir türlü.
 
Ilık süt içmek, ılık suyla duş yapmak gibi aklı başında yöntemlerin yanı sıra kendimi çok yormak, sızacak kadar geç saatlere kadar ayakta kalmak gibi saçma yöntemler de denedim ama olmadı.
 
Diğer yandan zaman zaman kullandığım depresyon ilaçları için, uyku yapar deniliyor ama benim için geçerli değil sanırım. En huzurlu olduğumu hissettiğim zamanlarda bile yatınca huzurum kaçıyor. Uyumak zorunda olduğumu bilmek bende stres yaratıyor adeta. Olmadık saatlerde olmadık yerlerde yaptığım şekerlemeler çok daha huzurlu ve dinlendirici olabiliyor.
 
Bu gecede uykum fena halde kaçmış durumda, belki birkaç satır yazıp içimi dökersem rahatlarım diye düşündüm. Bakalım blog uykuya ne kadar iyi geliyor. Deneyip göreceğim.
 
Hepinize iyi uykular, sevgiler, Melissa
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder