4 Mart 2013 Pazartesi

Libido problemi

Merhaba,
 
Aklıma takılan bir konu var. Libidosu yüksek olmak kadına verilen bir ceza mıdır? Erkek olarak libidonuz yüksek olduğunda bu tanrının bir lütfu olarak görülür de söz konusu kadın olduğunda neden böyle değildir?
 
Böyle abuk subuk konular neden aklına takılıyor diye düşünenler olursa şunu söyleyebilirim, "ben normal değilim". Ne oldu da sorun ettim kendime bu meseleyi? Şöyle oldu...
 
Bugün iş çıkışı biri kız biri erkek iki arkadaşımla bir kahve içmeye gittik. Laf açıldı, oğlan, birlikte olduğu kızlardan ve birlikte olmak istediklerinden bahsetmeye başladı. Biz de yadırgamadan dinliyoruz, her şey gayet normal gidiyor anlayacağınız. Hatta kız "ooo, sende az çapkın değilmişsin, yere bakan yürek yakanmışsın" gibi yorumlar yapıyor. Bir noktada oğlanın sözü tükendi. Ben lafa girdim aynı konuyu ben anlatmaya başladım. Birkaç cümle sonra ikisi de sus pus oldu. Ortam buz kesti. Kalakaldım. Bu arada şu an İstanbul'da değil İzmir'deki ofiste bir süreliğine görevliyim ve bu arkadaşları birkaç aydır tanıyorum.
 
Ortamın tadı kaçınca dayanamadım baştaki soruyu sordum... Ikına sıkına cevaplar çıktı ağızlardan. Kız "bir erkeğin yanında anlatma böyle şeyleri sonra ne derler" havasında, oğlan "biz böyle şeylere alışık değiliz, iyi bakılmaz bu tip kadınlara" tafrasında.
 
Oğlana el cevap; "sen az önce ballandıra ballandıra anlattın bize maceralarını, biz huzursuz olmadık", kıza el cevap "sen hissettiğin gibi yaşa, öyle düşünen senden uzak dursun".
 
Böyle adamları ya da kadınları eş olarak istemeyene lafım yok yeter ki herkes hayatını kendi  istediği gibi yaşayabilsin. Kadın ya da erkek olarak mutlu olduğun gibi yaşa ve diğerlerinin de mutlu oldukları gibi yaşamalarına izin ver.
 
Sevgiler, Melissa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder